четвер, 25 грудня 2014 р.

Презентація досвіду роботи

Формування навчальної компетентності школяра
шляхом самоосвітньої діяльності
                                                        Радість відкриття,здивування перед істиною,
                                                         здобутою власними силам, дає людині
                                                         самоутвердження, переживання гордості,
                                                         поваги до самого себе
                                                                                         В. О. Сухомлинський
Обгрунтування актуальності досвіду, його практична значимість.
Нині в Україні відбувається становлення громадянського суспільства,  державної правової системи. Демократизація суспільних відносин сприяє активності особи як суб’єкта цих відносин. Це зумовлює необхідність отримання учнями знань про державно-правові явища, які є одним з провідних засобів впорядкування суспільних відносин і без яких сьогодні не може обійтися жодна  людина.
Завдання моє, як вчителя, - обрати педагогічні стратегії, що забезпечать здатність учня ефективно діяти за межами навчальних ситуацій, продуктивно розв’язувати в повсякденному житті реальні проблеми:
 - забезпечення умов для розвитку творчої особистості дитини;
- виконанні завдань Національної доктрини розвитку освіти;
- сприянні позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, 
- самореалізації та самовдосконаленні;
- забезпечення особистісно орієнтованої моделі навчання;
- оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку правознавства







Немає коментарів:

Дописати коментар